ЗЕГИН ДОО има потреба од Асистент за продажба на ортопедски помагала во Охрид.
Потребни квалификации:
- Образование од медицински науки
- Познавање на албански јазик ќе се смета за предност
- Одлично познавање на MS Windows и MS Office
- Претходно работно искуство на иста или слична позиција ќе се смета за предност
Потребни вештини и способности:
- Поседување комуникациски, презентациски и преговарачки вештини
- Претприемачки дух, стручна компетентност
- Исполнување на таргети
Што нудиме:
- Стимулативна плата и бенефиции
- Исплата на сите додатоци на плата
- Најмалку 20 дена годишен одмор и регрес за годишен одмор
- Работно време: Понеделник – Петок (флексибилно работно време)
- Иновативна работна средина и мотивирачка организациска култура
- Континуиран професионален развој преку учество на симпозиуми, конференции и обуки
- Настани и активности за добросостојба на вработените (Employees wellbeing)
- За најдобрите вработени – наградно патување.
Активен до: 06.12.2024
Повеќе информации на следниот линк.